Főoldal Karakterek Fejezetek Kritikák Díjak

2014. március 26.

Chapter Twelve ~ Relationship And Bowling

Tennis Court
Tudni akartam, kivel is táncolok ennyire meghitt, bensőséges hangulatban, ezért testemmel száznyolcvan fokos fordulatot vettem, s tetőtől-talpig végigmértem a velem szemben álló, eléggé ittam állapotban lévő fiút. Ez a fiú nem más volt, mint Ryan. De, ha Ry itt van, akkor valószínűleg Justin is. Ez volt az a pont, mikor fantasztikus terv pattant ki, az én okos kis fejemből. Juss azt mondta, nem gondolta komolyan azt, amit mondott. Ha nem gondolta komolyan, akkor valószínűleg nincs ellenére, ha egy kicsit enyelgek a legjobb haverjával, aki irtó helyes, és régen még szerelmes is voltam belé. Nem gondolkoztam, csak egy hirtelen, gyors mozdulattal Ryan ajkainak tapadtam. Azonnal visszacsókolt, majd elkezdett egy szoba felé rángatni. Mikor talált egy üres helyiséget, az ajtót kulcsra zárta, s újra nekem esett. Pólómat lerángatta rólam, közben végig nyakamat csókolgatta. Nem vagyok ribanc, de ha Justinnak szabad, akkor nekem is. Amúgy sem járunk, tehát azt csinálok, amit csak akarok.

***
Reggel lüktető fejjel ébredtem, s mikor buksimat oldalra fordítottam, az irtószexi, alvó Ryannal találtam szembe magam. Már Ő is ébredezett, hiszen pilláit rebegtette, s közben halkan dörmögött. Olyan volt, mint egy mackó, én pedig halkan felkuncogtam. Ekkor szemei kipattantak.
-Jó reggelt.-mosolyogtam rá kedvesen, már amennyire kedvesen lehet, mikor fáj a fejed.
-Neked is.-dörmögte, s ajkaira kaján mosoly húzódott, miközben végigmért. Először nem értettem, miért, aztán később rájöttem, egy szál melltartóban és bugyiban vagyok. Arcom felvette a vörös színt, s lehajtott fejjel kezdtem magamra kapkodni ruháimat, melyek a szoba sarkába voltak széthajigálva.
-Lefeküdtünk?-kérdezte, miközben mutatóujja köztem, s közte cikázott.
-Le.-feleltem lazán, mint ha egyáltalán nem zavart volna, hogy hulla részegen lefeküdtem az egyik osztálytársammal.
-Figyelj Blake!-kezdett bele, de én azonnal félbeszakítottam.
-Tudom..tudom. Senkinek egy szót sem, és felejtsem el az egész éjszakát.-motyogtam halkan, miközben jobb lábamra húztam rá a cipőmet.
-Nem.-jelentette ki, mire nekem felszaladt a szemöldököm.-Nem akarom elfelejteni, mert nagyon tetszel nekem.-ez meglepett. Nem tudom miért, de ajkaim automatikusan mosolyra húzódtak, én pedig Ryan szájának estem. Feléledtek bennem a régi érzések, s hogy mennyire szerettem, és talán most jöttem rá, hogy még nem múlt el a dolog. Ő mindig bunkó volt velem, s nem nyitott felém, így azt gondoltam, utál. Pedig ezek szerint ez nem így van. Mikor elváltunk egymástól rám mosolygott. Ő is készülődni kezdett, s a végén együtt hagytuk el a buli helyszínét. Hazáig kísért, és megbeszéltük, járunk. Nem tudom miért mondtam neki igent, hiszen Justin iránt is érzek valamit, aztán eszembe jutott, amit tegnap mondott nekem telefonba. Felment bennem a pumpa, s hirtelen felindulásból beleegyeztem a kapcsolat dologba, pedig kezdem úgy érezni, én Justint szeretem. Megbeszéltük Ryannal, hogy délután hármas randira megyünk. Austin és Serena, Ryan és Én, és még két személy, akiknek kilétéről semmit sem tudunk. Délután kettőkor fogunk találkozni, nálunk, s bowlingozni megyünk. Mivel már egy óra volt, így bele is kezdtem a készülődésbe. Nem egy előkelő helyre megyünk, ráadásul játszani fogunk, ennélfogva farmer-póló kombinációt választottam, hajamat kontyba fogtam, s smink gyanánt egy kis alapozót kentem a fejemre, mely elfedi az apróbb bőrhibáimat. Lola elment valami fiúval randizni, így csak Ser és Én voltunk otthon. Már mindketten készen voltunk, s izgatottan vártuk a többieket. Mikor csöngettek, Serena csilingelő hangját hallottam meg.
-Nyitom!-sikított, az ajtóba rohant, s mikor kinyitotta, azonnal Austin nyakába ugrott, majd egy szenvedélyes csókot váltottak. Mindenki bejött, nekem pedig szembesülnöm kellett a harmadik párossal. Justin volt az, egy csodaszép, szőke hajú, kék szemű, irtó csinos lánnyal, aki kedvesen mosolygott mindenkire, s be is mutatkozott.
-Szia, Diana Hamilton, de szólíts csak Ananak.-lépett oda hozzám, s felém nyújtotta a kezét, amit én el is fogadtam.
-Blake Evans.-erőltettem magamra egy mosolyt. Az elején úgy voltam vele, hogy bunkó leszek, de aztán rájöttem, ez a lány semmiről sem tehet. Nem Ő a hibás, amiért ekkora bunkó a barátja. Legalábbis azt hiszem járnak. Ryan odalépett hozzám, s nyomott egy puszit a számra. Mikor szétrebbentünk, Justin lenéző tekintetével találtam szembe magam. Nem foglalkoztam vele, csak a többiek után indultam. A bejárati ajtót kulcsra zártam, aztán behuppantam az autóba, Serena és Ana közé.
-Te Justin osztálytársa vagy?-kérdezte meg tőlem, gyönyörű mosollyal az arcán, Diana.
-Igen. Te pedig...?-tettem fel a kérdést úgy, hogy nem fejeztem be, ezzel várva arra, fejezze be Ő, helyettem.
-A barátnője.-gondoltam. Elég szánalmas Justintól, hogy ilyen csúnyán kihasználja szegény lányt. Vagy mi van akkor, ha tényleg szereti, és engem vert át? Nekem azt mondta, de nem tűnt őszintének. Gondolatmenetemből az autó motorjának leállása zökkentett ki, ami azt jelentette, megjöttünk.

-Mekkora cipő lesz?-kérdezte mosolyogva a pultnál a csajszi.
-Harminchét.-mondtam kedvesen, s belebújtam a cipőmbe. Mikor mindenki felvette a sajátját, odamentünk a nekünk lefoglalt asztalhoz, ami előtt ott volt a pálya, a rengeteg színes golyó, s egy tábla, melyen az emberek pontszámai szerepeltek.
-Alakítsunk csapatokat.-vetette fel az ötletet Serena. Mire mindenki egyetértően kezdett bólogatni. Én úgy gondoltam, hogy a párok kettesével lesznek úgy, ahogyan jöttünk, de csalódnom kellett.
-Oké. Én leszek Austinnal és Serenával, Blake pedig Justinnal és Anaval.-jelentette ki Ryan, én pedig egy szúrós pillantást vetettem rá, amiért összerakott Jussal.
-Juj de jó!-sikítozott Diana, miközben szájon puszilta Justint. Előttem. Ez azért fájt.. A másik csapat kezdett, így én leültem az egyik székre. Austin és Ryan taroltak, azaz mindketten tízet gurítottak, Serena viszont elrontotta, így összesen öt bábút döntött le. Tudni kell rólam, hogy egyáltalán nem értek a bowlinghoz, így valószínűleg én még hármat sem fogok legurítani. A mi csapatunk következett. Reménykedtem abban, hogy Ananak sem megy a dolog, de csalódnom kellett. A szőke szépség az összes bábút ledöntötte a pályán, mire Justin mosolyogva gratulált barátnőjének, majd Ő is legurította a pályán lévő bábuk hadát. Megfogtam egy hét kilós bábút, melyet majdnem lábamra ejtettem. A többiek csak kacarásztak szerencsétlenségemen, pedig szerintem egyáltalán nem volt benne semmi humoros. Megfogtam a hatalmas golyót, eldobtam, s tíz bábúból négyet le is döntöttem.
-Szép volt.-vetette oda flegmán Justin, miközben Ana derekát szorosan ölelte hátulról, fejét pedig a lány vállán pihentette. Nem hiszem el. Most kell rájönnöm, hogy mekkora bunkó. S mi az, ami még ennél is rosszabb? Az, hogy arra is most jöttem rá, hogy kibaszottul szerelmes vagyok ebbe a bunkóba. Nekem barátom van, akivel bár csak egy napja járunk, nem akarom megbántani azzal, mégsem érzek iránta többet a barátságnál, neki pedig barátnője van, s gőzöm sincs, mit is érez pontosan irántam. 

4 megjegyzés: