Főoldal Karakterek Fejezetek Kritikák Díjak

2014. május 3.

Szünet!

Bébik!

Nagyon sajnálom, hogy ezt kell mondjam nektek, de a blog pár hétig szünetelni fog. Rengeteg a tanulnivalóm, ráadásul itt az év vége, amit meg kéne húzni, év végi hajrá, dolgozatok, felelések, javítások. Gondolom mindenki tudja milyen, és hát most rengeteget kéne tanuljak, ami azt jelenti, hogy nem tudnék foglalkozni a bloggal, és a részekkel. Nem szeretném elhanyagolni a történetet, és csapongani sem szeretnék, hogy egyszer három hetet kell várnotok a részre, máskor meg kétnaponta hozom, ezért úgy döntöttem, hogy nyár elejéig nem fogok új részt publikálni nektek.
Nagyon sajnálom, senkinek sem szeretnék csalódást okozni, de így mindenkinek jobb lesz, hiszen ha én most összevissza írnám a részeket, ráadásul tanulással egybekötve, akkor nem tudnék odafigyelni rendesen, és rövid, hanyag részek lennének, ezt pedig nem akarom.
Remélem nem haragudtok rám nagyon, és a szünet után is olvasni fogjátok a blogot. Kárpótlásul, írok nektek egy kicsit a folytatásról, azaz.

Összesen negyven részesre terveztem a blogot, emellett lesz még egy epilógus, ami öt évvel később fog játszódni. A szünet után, három naponta érkeznek majd a részek, hétfőn, csütörtök, vasárnap. A maradék néhány rész, már csak Blake szemszögéből fog íródni, az epilógus viszont Justinéból. Miután a blog befejeződik, nem tűnök el nyomtalanul, az : I Promise... I Will Never Forget You - blogon megtalálhattok majd, ami csakugyan egy JB ff lesz.

Ennyi lenne röviden, szeretlek titeket, és kérlek ne haragudjatok rám nagyon, júniusban találkozunk. További szép napot mindenkinek!
Ölel Titeket: Blake

2 megjegyzés:

  1. Blake!
    Sajnos én is ugyanerre a döntésre kényszerültem, így teljesen megértelek.
    Én is a nyár első péntekén fogom kirakni az új részt, csupán én bepótolva a lamaradást. :)
    Sok sikert az év végéhez, én addig is melletted állok. ;)
    Mia xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnalom hogy szunetet tartasz (persze meg igy is jobb minthogy abba hagynad:D) en azert remelem hogy neha neha meg lepsz minket es fel raksz egy uj reszt:)) es sok sikert az evvegehez!!!♥♥
    XoxoSara

    VálaszTörlés