Főoldal Karakterek Fejezetek Kritikák Díjak

2014. június 6.

Epilogue ~ Together Forever

Back To December
Két évvel később - Az esküvőn

- Megcsókolhatja a menyasszonyt - mondta ki a pap, mi pedig Juss-szal szenvedélyes csókba forrtunk össze. Két csodálatos éve vagyunk együtt, s most már biztosra mondhatom: vele minden perc ajándék. Életem szerelme Ő, s én is neki. Boldogok vagyunk együtt, még ha be is csúszik néha egy-egy veszekedés. De kiknél nem? Ez a normális.. Az élet rendje. Így, huszonegy éves fejjel belátom, hiba volt, mikor elhagytam Őt, a párizsi egyetem miatt, ahová már nem járok. Egy éve kicsaptak, mert nem volt elég jó a tanulmányi átlagom, pedig én minden tőlem telhetőt megtettem. Azóta visszaköltöztünk Houstonba, hiszen itt minden sokkal ismerősebb, s szeretettebb, mint ott. Harryvel még mostanában is szoktam beszélgetni, ahogyan a két lánnyal is, kiket ott ismertem meg. Sőt, most Ők is itt vannak az esküvőn, ahogyan Olivia, Josh, és Amelia is. Igen. Elia. Azóta neki is benőtt a feje lágya, és van egy csodálatos, igazán jólelkű barátja, akivel szeretik egymást. Justinnal összeköltöztünk, s egy csodálatos, "ételbe rejtett gyűrű" taktikával kérte meg a kezem, egy közös vacsora során. A lányokkal, és a gimis barátokkal már nem vagyunk annyira jóban, mint régen, de azért még tartjuk a kapcsolatot. Justin részt vett egy képzésen, s jelenleg légiutas-kísérőként dolgozik, így nem sokat lehetünk együtt, de mi így is megoldjuk. Telefon, internet, webkamera. S hogy velem mi lett? Mikor kicsaptak a gimiből, elkezdtem írni egy történetet. Az én történetemet, csupán a szereplők nevei lettek mások. Azóta kész könyv lett belőle, melyet nemrégiben adott ki a cég, akikkel szerződést kötöttem. A kötet címe nem más lett, mint: Soha ne mond, hogy soha! - mert igen, én így gondolom. Az életem végre egyenesbe jött, s ez csakis neki köszönhető. Neki, aki jóban, rosszban mellettem állt, s aki mindig megvédett, ha baj volt. Ő volt az, aki a rossz napokon is támaszt nyújtott nekem, s ha baj volt, mindig segített. Bármilyen körülmények között felvidított, és mindig mosolyt csalt az arcomra. Büszkén mondhatom, hogy Ő az én szerelmem. Justin.

Sziasztok Csibéim!

Ez lenne tehát az epilógus. Ugye milyen furcsa kimondani? Vége.. Szomorú, de ez az élet rendje. Egyszer minden véget ér. Csodálatos -körülbelül- öt hónap volt, amit veletek tölthettem, s nagyon büszke vagyok arra, amit én itt, eme "kis" bloggervilágban elértem. Ez nélkületek nem sikerült volna, ezért nagyon hálás vagyok. Nem is húzom most sokáig az időt, úgyis érkezek majd egy búcsúbeszéddel. Remélem tetszett az epilógus, és mindenki hagyna maga után nyomot, az csodálatos ajándék lenne számomra. Csók: Blake

6 megjegyzés:

  1. Nagyon frappáns befejezés, gratulálok!
    Örülök, amiért enyém az első komment. :)
    Az írást ne fejezd be, beleszerettem a stílusodba!
    Utolsó első kommentelő vagyok a blogodon, emellett hűséges olvasód.
    Csenge xx

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz befejező rész lett. Nagyon nagyon klassz ez a blogod. Én is ugyan úgy gondolom, hogy ne szálj ki a bloggerek világából.
    Puszi

    VálaszTörlés
  3. Istenkém:)
    Nagyon jó lett a befejezés gratulálok hozzá!:)
    De nem csak ehhez hanem ahhoz is,ahogy írtad szépen végig a történetet!
    Gyönyörű lett!:)
    Ne hagyd abba az írást!:) Remélem kezdesz nemsokár egy új blogot!<3
    Jaaj most bekönnyeztem,hogy vége van:')
    Sok sikert a továbbiakhoz!<3
    Pusziii :*

    VálaszTörlés
  4. Drágáim!
    Mindannyitoknak nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat, jókívánságokat. Egy kis infó, a folytatás kapcsán.
    Szóval, ezen a három linken olvashatjátok a további történeteimet, akit érdekelnek más egyéb JB ff-ek, azok jöjjenek nyugodtan, és hagyjanak maguk után nyomot:
    http://nightingalebieber.blogspot.hu/
    http://mylifewithyouuu.blogspot.hu/
    http://lovewillremember-justinbieber.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Tudod sok blogot olvastam már de ez a legjobb ebbe a történetbe úgy bele éltem magam hogy az már fáj.
    Nagyon jól írsz és sajnálom hogy vége van .

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép történet volt! Most itt sírok... :'( Gratulálok hozzá!:')

    VálaszTörlés